عشق1

خرید بک لینک

امکانات وب

مرا که با توام

از هرکه هست... باکی نیست

.

.

اینکه حس کنی قلبی در دوردست با یاد تو می تپد و گاه گاهی بهانه ات را میگیرد

خودش را به در و دیوار سینه میزند تا نشانی یابد از تو... بهترین بهترین بهترین حسی است که می تواند در درون هر آدمی ایجاد شود...

روزهای دلدادگی و لحظات عاشق شدن ناب ترین لحظات عمر هر آدمی هستند...

خداجونم .. ممنون بابت لطف و رحمتت

و وجود فرشته ی مهربونی توی زندگیم

.

.

سارا نوشت:

از خدای مهربون برای همه عشق پاک و وصال شیرین رو آرزو میکنم... الهی آمین

دهکده آرامش...

ما را در سایت دهکده آرامش دنبال می‌کنید

برچسب: عشق 1, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 16:04

صفحه بندی