از هرکه هست... باکی نیست
.
.
اینکه حس کنی قلبی در دوردست با یاد تو می تپد و گاه گاهی بهانه ات را میگیرد
خودش را به در و دیوار سینه میزند تا نشانی یابد از تو... بهترین بهترین بهترین حسی است که می تواند در درون هر آدمی ایجاد شود...
روزهای دلدادگی و لحظات عاشق شدن ناب ترین لحظات عمر هر آدمی هستند...
خداجونم .. ممنون بابت لطف و رحمتت
و وجود فرشته ی مهربونی توی زندگیم

.
.
سارا نوشت:
از خدای مهربون برای همه عشق پاک و وصال شیرین رو آرزو میکنم... الهی آمین
دهکده آرامش...ما را در سایت دهکده آرامش دنبال میکنید
برچسب: عشق 1, نویسنده: بازدید: 13